דלג לתפריט ניווט ותוכן ראשי
דלג לתפריט ניווט משני
עבור לעמוד פרטי הנגישות באתר
עבור לעמוד צור קשר
פתח ניווט
דף הבית

 הרכב נתקע


את/ה זקוק/ה לשירות תיקוני דרך או גרירה

אם פוליסת הביטוח מכסה גרירה ושרותי דרך ע"י חברת "שגריר", פנה למוקד של חברת "שגריר" בטלפון: 8888*

אם פוליסת הביטוח מכסה גרירה ושרותי דרך ע"י חברת "דרכים", פנה למוקד של חברת "דרכים" בטלפון: 2008*

לבדיקת זהות ספק השירות - לחץ כאן

לפני ההתקשרות, הצטייד/י בתעודת הביטוח של הרכב כדי לתת למוקד את הפרטים הנדרשים.

סיום התהליך:
הרכב נתקע ואת/ה זקוק/ה לשרות תיקוני דרך או גרירה.
במוקד נותן השירות תקבל\י הנחיות והבהרות לגבי המשך הטיפול בתביעה.